Pakketilbud for personbil (b)

I tillegg til våres vanlige priser kan Asker Trafikkskole tilby pakkepris for deg som ønsker å bestille flere timer samtidig. Det kan være lurt å snakke med oss om hvilken av de tre pakkene som passer deg best.

• Normal
  • 20 x kjøretimer a 45min (vi kjører alltid dobbelttimer 90 min) Trinnvurderingstimer kan inngå

1 x førerprøve leie av bil

1 x Sikkerhetskurs på vei (ekskl 411/414)

1 x Sikkerhetskurs på bane inkl NAF gebyr

1 x kjøring til/fra sikkerhetskurs bane

2000 kr i rabatt
  • 31.400 kr
  • Viderekommen
  • 10 x kjøretimer a 45min (vi kjører alltid dobbelttimer 90 min) Trinnvurdering kan inngå

1 x førerprøve leie av bil

1x sikkerhetskurs på vei (ekskl 411/414)

1 x sikkerhetskurs bane inkl NAF gebyr

1 x kjøring til/fra sikkerhetskurs bane

1000 kr i rabatt
  • 24.400 kr
  • Ekspert
  • 6 x kjøretimer a 45min (vi kjører alltid dobbelttimer 90 min) Trinnvurdering kan inngå.

1x førerprøve leie av bil

1 x sikkerhetskurs på vei (ekskl 411/414)

1 x sikkerhetskurs på bane inkl NAF gebyr

1 x kjøring til sikkerhetskurs bane

500kr i rabatt
  • 21.700 kr

Ønsker du å bestille pakketilbud på telefon, når du oss på 921 55 872

Det kan være nødvendig å avtale ekstra kjøretimer utenom pakken hvis eleven ikke har tilstrekkelig ferdighetsnivå for å delta på Sikkerhetskurs på bane eller Sikkerhetskurs på vei. Disse ekstra kjøretimene vil bli fakturert separat og er ikke inkludert i pakken. Trinnvurderingstimer er vanlige kjøretimer som kan brukes innenfor pakken hvis eleven har tilstrekkelig ferdighetsnivå. Hvis førerprøven eller kjøretimene foregår etter kl. 16:00 eller i helgene, vil det bli belastet ekstra gebyrer utover pakkeprisen.

Pakkene kan ikke refunderes eller overføres til andre elever. Pakken er gyldig i 12 måneder fra fakturadatoen, etter at eleven har fylt 18 år. Vurder nøye om pakketilbudet passer for deg, da det også er mulig å kjøpe kjøretimer og kurs individuelt. Hvis du har spørsmål om våre pakker, er du velkommen til å ta kontakt med oss.

Det er utfordrende å forutsi antall kjøretimer en elev vil trenge før ferdighetsnivået er tilstrekkelig for å lovlig delta på de obligatoriske sikkerhetskursene. Statens Vegvesen krever et høyt nivå på kjøreferdighetene til eleven for å delta på disse kursene, i henhold til deres læreplan.

Læreplanen fra Statens Vegvesen sier følgende om elevens ferdighetsnivå før de obligatoriske sikkerhetskursene kan starte: Eleven skal ha kompetanse som nærmer seg nivået der de kan kjøre selvstendig og oppfylle kravene for førerprøven. Eleven bør kunne kjøre effektivt, komfortabelt, miljøbevisst og økonomisk i varierte trafikkmiljøer, samtidig som de samhandler godt med andre trafikanter.

Hvor fort du tilegner deg kunnskap og ferdigheter, samt mengden trening hjemme, er faktorer som påvirker den totale prisen for førerkortet. I trinnvurderingstimene avgjør læreren og eleven sammen om ferdighetsnivået er tilstrekkelig for å fortsette i læreplanen.

Du kan følge med på kontoen din på TABS.no, der du har full oversikt over antall kjøretimer du har hatt og hvor mange som gjenstår i pakken. Du vil ikke bli varslet av trafikklæreren når alle kjøretimene i pakken er brukt opp, så det er viktig å holde oversikt selv.

Hvis du ønsker et av våre pakketilbud, sender du oss en e-post og skriver hvilken pakke du ønsker. Det er viktig å gi beskjed på e-post, slik at lærerne ikke glemmer å videreformidle beskjeden til kontoret hvis beskjeden kun gis i bilen. Fakturaen for pakketilbud vil bli sendt med 14 dagers betalingsfrist, men hvis du trenger lengre betalingsfrist, må du gi beskjed om det.

Har du spørsmål om pakketilbudet vårt så kan du sende oss en e-post eller ringe 921 55 872

Hvordan komme i gang med kjøring? Bestill din første kjøretime ved å trykke her.

Veien til førerkortet

Usikker på hva du må gjennom for å få førerkortet? Under kan du se en liten animasjon som viser prosessen fra start til slutt.